1. De privacy van de bezoekers van onze Website is een prioriteit voor ons. Wij doen er alles aan om hun gegevens te beschermen. Dit beleid beschrijft hoe we uw persoonsgegevens gebruiken.
2. Door in te stemmen met ons gebruik van Cookies in overeenstemming met de voorwaarden van dit beleid wanneer u onze Website voor de eerste keer bezoekt, kunnen wij bij elk bezoek aan onze Website Cookies gebruiken.
De volgende soorten persoonlijke informatie kunnen worden verzameld, opgeslagen en gebruikt:
1. Informatie over uw computer met inbegrip van uw IP-adres, geografische locatie, telefoonnummer, browsertype en -versie en besturingssysteem.
2. Informatie over uw bezoeken aan en gebruik van deze Website, met inbegrip van de verwijzingsbron, de duur van uw bezoek, de pagina’s en de navigatiepaden op de Website.
3. Informatie, zoals uw e-mailadres, die u invoert wanneer u zich registreert op onze Website
4. Informatie die u invoert wanneer u een contactformulier invult, wanneer u via chat met onze teams communiceert, wanneer u om een terugbelverzoek vraagt of wanneer u een afspraak maakt. (Noodzakelijke informatie om de gevraagde interactie uit te voeren: naam, voornaam, telefoonnummer, e-mailadres, geboortedatum, geslacht, details van het verzoek, enz.)
5. Informatie die u invoert om een abonnement te nemen op onze e-mails en/of nieuwsbrieven
6. Informatie die u op onze Website plaatst met de bedoeling deze op het internet te publiceren (het plaatsen van commentaar).
7. Alle andere persoonlijke informatie die u ons stuurt.
Persoonlijke informatie die via onze Website aan ons wordt verstrekt, zal worden gebruikt voor de doeleinden die in dit beleid of op de relevante pagina’s van de Website worden gespecificeerd.
Wij kunnen uw persoonlijke informatie gebruiken voor de volgende doeleinden:
1. Het beheren van onze Website en activiteiten
2. Het personaliseren van onze Website voor u
3. Het mogelijk maken van uw gebruik van de diensten die beschikbaar zijn op onze Website
4. Het verlenen van de diensten die via onze Website worden aangevraagd
5. Het verzenden van commerciële en/of marketingcommunicatie
6. Het verzenden van e-mailberichten die u specifiek hebt aangevraagd
7. Het sturen van onze e-mailnieuwsbrief, indien u hierom heeft verzocht (u kunt ons op elk moment op de hoogte stellen als u de nieuwsbrief niet langer nodig heeft)
8. Het behandelen van vragen en klachten die door of over u zijn ingediend met betrekking tot onze Website
9. Het beveiligen van onze Website en het voorkomen van fraude
10. Het controleren van de naleving van de voorwaarden voor het gebruik van de diensten op onze Website
11. Het organiseren van wedstrijden
12. Het beheer van verzoeken om toegang, rectificatie en verzet.
13. Andere toepassingen.
Zonder uw uitdrukkelijke toestemming zullen wij uw persoonlijke gegevens niet aan derden verstrekken voor hun of andere derden voor direct marketing.
Wij kunnen uw persoonlijke informatie bekendmaken aan onze werknemers, functionarissen, verzekeraars, professionele adviseurs, agenten, leveranciers of onderaannemers voor zover dit redelijkerwijs noodzakelijk is voor de doeleinden die in dit beleid zijn uiteengezet.
Wij behouden ons echter het recht voor om uw persoonsgegevens te gebruiken of openbaar te maken, indien de wet dit vereist, indien het waarborgen van de integriteit van de website dit vereist, om aan uw verzoek te voldoen, of om mee te werken aan gerechtelijke procedures of zaken van algemeen belang.
Behalve zoals bepaald in dit beleid, zullen wij uw persoonlijke informatie niet aan derden verstrekken.
1. Houdbaarheid van Cookies
Wij gebruiken Cookies om u een optimale gebruikerservaring te bieden.
Google Analytics: Deze Cookies verzamelen anonieme informatie over de manier waarop u als bezoeker onze Website gebruikt. Het doel hiervan is onze Website te verbeteren en deze beter af te stemmen op de behoeften van onze bezoekers. Wij verzamelen geen persoonlijke gegevens. De informatie wordt 38 maanden bewaard.
2. Doel van Cookies
Cookies kunnen worden gebruikt voor statistische doeleinden, met name om de aan de gebruiker verleende diensten te optimaliseren, van de verwerking van informatie met betrekking tot de toegangsfrequentie, de personalisatie van de pagina’s, de uitgevoerde handelingen en de geraadpleegde informatie.
U wordt geïnformeerd dat de uitgever van deze Website Cookies op uw apparaat kan plaatsen. De Cookie registreert informatie over de navigatie op de service (de pagina’s die u hebt bezocht, de datum en tijd van de consultatie …) die we kunnen lezen tijdens uw volgende bezoeken.
3. Het recht van de gebruiker om Cookies te weigeren
U erkent dat u bent geïnformeerd dat de uitgever van deze Website Cookies mag gebruiken. Als u niet wilt dat Cookies op uw apparaat worden gebruikt, kunt u in de meeste browsers Cookies uitschakelen via de instellingsopties.
1. Houdbaarheid van technische gegevens
De technische gegevens worden bewaard voor de periode die strikt noodzakelijk is voor het bereiken van de hierboven genoemde doeleinden.
1. Gegevensbewaring gedurende de contractuele relatie
Persoonsgegevens die worden verwerkt, worden niet bewaard na de tijd die nodig is om aan de verplichtingen te voldoen die zijn vastgelegd bij het sluiten van het contract of de vooraf bepaalde duur van de contractuele relatie.
2. Bewaring van anonieme gegevens buiten de contractuele relatie / na verwijdering van het account
We bewaren de persoonlijke gegevens voor de tijd die strikt noodzakelijk is om de in dit beleid beschreven doeleinden te bereiken. Na deze periode worden ze geanonimiseerd en bewaard voor uitsluitend statistische doeleinden en zullen ze geen aanleiding geven tot enige vorm van exploitatie.
3. Gegevens verwijderen na het verwijderen van het account
Middelen voor het opschonen van gegevens worden ingesteld om te zorgen voor de effectieve verwijdering ervan zolang de opslag- of archiveringsperiode die nodig is voor het bereiken van de vastgestelde of opgelegde doelen is bereikt. U hebt ook een recht op onderdrukking van uw gegevens die u op elk moment kunt uitoefenen terwijl u contact opneemt met de editor van deze Website.
We kunnen dit beleid van tijd tot tijd bijwerken door een nieuwe versie op onze website te plaatsen.
Wij verbinden ons ertoe alle passende technische en organisatorische maatregelen te nemen om een beveiligingsniveau te waarborgen dat is aangepast aan de risico’s van onopzettelijke, ongeautoriseerde of onwettige toegang, openbaarmaking, wijziging, verlies of vernietiging van eigendom. persoonlijke gegevens over u. In het geval dat we kennis krijgen van illegale toegang tot persoonlijke gegevens over u die zijn opgeslagen op onze servers of die van onze serviceproviders, of ongeautoriseerde toegang die leidt tot het realiseren van de hierboven geïdentificeerde risico’s, verbinden we onszelf naar:
1. U het incident zo snel mogelijk merken;
2. De oorzaken van het incident onderzoeken en u informeeren;
3. De nodige maatregelen binnen de grenzen van redelijk om de negatieve effecten nemen en vooroordelen die kunnen voortvloeien uit dit incident te verminderen
In elk geval kunnen de in het bovenstaande punt omschreven verbintenissen met betrekking tot de kennisgeving in geval van een inbreuk op de beveiliging niet worden gelijkgesteld met een erkenning van een fout of verantwoordelijkheid voor het optreden van het betreffende incident.
U kunt te allen tijde verzoeken om toegang tot uw persoonlijke gegevens, maar u heeft ook het recht om uw gegevens te corrigeren, te wijzigen of te verwijderen. Een kopie van uw gegevens kan ook aan u worden verstrekt. Deze gegevens moeten worden verstrekt in een open en gemakkelijk herbruikbaar formaat.
Indien wij betrokken zijn bij een fusie, overname of andere vorm van vermogensoverdracht, verbinden wij ons ertoe de vertrouwelijkheid van uw persoonsgegevens te waarborgen en u op de hoogte te brengen voordat uw persoonsgegevens worden overgedragen of aan nieuwe privacyregels worden onderworpen.
U heeft het recht om een klacht in te dienen bij de gegevensbeschermingsautoriteit: https://www.gegevensbeschermingsautoriteit.be/