Privacybeleid
-
A. Inleiding
-
1. De privacy van bezoekers van onze website is zeer belangrijk voor ons, en wij zetten ons in om deze te beschermen. Dit beleid legt uit wat we met uw persoonlijke gegevens doen.
-
2. Door in te stemmen met het gebruik van cookies overeenkomstig de bepalingen van dit beleid wanneer u onze website voor het eerst bezoekt, kunt u ons toestaan om bij elk bezoek cookies te gebruiken.
-
-
B. Soorten verzamelde gegevens?
1. Informatie over uw computer, waaronder uw IP-adres, uw geografische locatie, uw telefoonnummer, het type en de versie van uw internetbrowser en het gebruikte besturingssysteem.
2. Informatie over het aantal bezoeken en uw gebruik van deze website.
3. Informatie die u invoert wanneer u zich registreert op onze website, zoals uw e-mailadres.
4. Informatie die u invoert wanneer u een contactformulier invult.
5. Informatie die u invoert om u te abonneren op onze e-mails en/of onze nieuwsbrieven.
6. Informatie die u op onze website plaatst met de bedoeling deze op internet te publiceren.
7. Alle andere persoonlijke informatie die u ons toestuurt.
-
C. Gebruik van persoonlijke gegevens
1. Het beheren van onze website en onze activiteiten.
2. Het personaliseren van onze website voor u.
3. Het mogelijk maken van uw gebruik van de diensten die op onze website beschikbaar zijn.
4. Het leveren van de gevraagde diensten.
5. U commerciële en/of marketingberichten sturen.
-
D. Verstrekking van persoonlijke informatie
Wij kunnen uw persoonlijke informatie verstrekken aan onze werknemers, onze verzekeraars, onze agenten, onze leveranciers of onderaannemers wanneer dit noodzakelijk is.
-
E. Gebruik van cookies
1. Bewaartermijn van cookies: 38 maanden.
2. Doel van cookies: het verbeteren van de geleverde diensten.
3. Recht van de gebruiker om cookies te weigeren.
-
F. Bewaring van technische gegevens
Technische gegevens worden bewaard voor de strikt noodzakelijke duur.
-
G. Bewaartermijn van persoonlijke gegevens en anonimisering
1. Bewaring van gegevens voor de duur van de contractuele relatie.
2. Bewaring van geanonimiseerde gegevens.
3. Verwijdering van gegevens na verwijdering van het account.
-
H. Wijzigingen in het privacybeleid
Wij kunnen dit beleid van tijd tot tijd bijwerken.
-
I. Informatie in geval van een beveiligingslek
1. Kennisgeving van het incident.
2. Onderzoek naar de oorzaken van het incident.
3. Nemen van de noodzakelijke maatregelen.
-
J. Beperking van de aansprakelijkheid
De genoemde verplichtingen vormen geen erkenning van schuld.
-
K. Toegang tot en overdraagbaarheid van gegevens
U kunt toegang tot uw persoonlijke gegevens aanvragen.
-
L. Informatie bij fusie/overname
Wij garanderen de vertrouwelijkheid van uw persoonlijke gegevens.
-
M. Klacht
U heeft het recht om een klacht in te dienen bij de gegevensbeschermingsautoriteit: https://www.autoriteprotectiondonnees.be/